torsdag 24 mars 2011

Malta dag 4 - sista dagen

Den sista dagen tog vi åter en gul buss till Valetta och promenerade lite. Vi tittade på balett på ett torg där. Tyvärr blev det inga kort tagna just på det. Även i Valetta såg vi vilda katter och en katt som var väldigt lik min Lukas låg i en blomkruka och sov.
Vädret den sista dagen var molnigt och vi hörde åska. Det började spöregna när vi satt på ett kafé och fikade.



Lukas look-a-like i en kruka


Bild på hotellet


Den härliga utsikten från vårt hotellrum

Vi åt även denna dag indiskt, min favorit! Klockan fem kom taxin och hämtade oss för att köra oss till flygplatsen. Det var en trevlig semester även om jag saknade familjen en hel del. Min mamma är ju helt förälskad i Malta och har tänkt att hon ska skaffa lägenhet där. Jag känner inte riktigt samma passion för ön, men det var som sagt trevligt. Det var trevlig shopping också :)

Inga kommentarer: