torsdag 3 mars 2011

Knappt ingen förbättring

Nej, jag går mellan att frysa och bli kokhet. Så febern pendlar ganska mycket. Tacka vet jag Alvedon och Ipren så att man får någon timme då man är lite piggare. H har åter fått feber och L hade feber tidigare på förmiddagen. L har en väldigt envis hosta och så är det förstås det återkommande näsblodet som hon alltid har vid infektion. Jag har försökt kurera mig med Kan Jang, Bafucin och kortisonnässpray inför natten. Dessutom har vi bäddat rent och vädrat ur sovrummet. Föregående natt sov jag bara två timmar. Det var för varmt, för kallt, jag hade ont i halsen så jag inte kunde svälja och så var jag lite orolig för L som hade feber inatt så jag kollade till henne ett antal gånger under natten. Orolig för en ny kramp... Hoppas på mer sömn inatt!

Inga kommentarer: