fredag 25 februari 2011

Sportlovsveckan

I tisdags var vi på brandkårsuppvisning på Bollspelaren och efter det åkte vi hem till A och åt soppa och våfflor. På kvällen började L bli lite febrig och vi var snabba med att ge febernedsättande med tanke på förra gången hon hade feber då hon började krampa. Hon skulle egentligen gå på fritids på onsdag och torsdag, men fick stanna hemma. Hon fick dock inte någon mer feber, men som alltid när hon är förkyld har hon fått näsblod flera gånger.


H gör alltid miner eller räcker ut tungan när man ska ta kort!

Hemgjord apelsinglass är gott både för sjuk och frisk!

Idag har vi tagit en lugn promenad till centrum där vi hade två paket att hämta, dels från Blingo och dels från H&M. Vi gick även in på loppisen där vi fyndade ett spel och ett gäng glöggmuggar (jaja, det är bara 10 månader kvar till jul!).

Idag kontaktade jag Barnmottagningen eftersom jag inte hört något om L:s EEG Det skulle ju ta ca 2 veckor innan svar, men nu har det gått 5! Fick en telefontid den 8 mars så då får vi äntligen svar.

Den här helgen jobbar jag så idag blir det ordentligt fredagsmys med familjen. Några från jobbet skulle gå ut och jag var bra sugen på att följa med, men eftersom jag kommer vara borta så många helger i rad nu så väljer jag att stanna hemma. Det kommer väl fler tillfällen, men jag är rejält sugen på att gå ut och dansa!

Inga kommentarer: