söndag 13 februari 2011

Natt

Den här schemaperioden har jag lagt mestadels nätter för att se vad jag tycker om det. Har bara jobbat en vecka på perioden så det är för tidigt att utvärdera än så länge. Men jag tycker om att jobba natt, det är en annan stämning mot på dagen.

Jag har varit ledig den här helgen och som vanligt går helgen väldigt fort. I lördags var det ju Melodifestivalen som jag och L tittade på. Vi röstade på Brolle och Sanna och de gick ju till final så det får man väl vara nöjd med. Idag har jag varit på visning av Blingo, ekologiska barnkläder och sedan har jag tränat. Imorgon ska jag sova inför att jobba natt igen. Imorgon är det dessutom alla hjärtans dag. Fast vi brukar inte göra något speciellt då.

H och M var på en utställning av modelljärnväg på Arbetets museum idag, medan jag och L var på Blingo. H älskar ju tåg så det var uppskattat.

Inga kommentarer: