lördag 19 februari 2011

Mello

Jag ligger i soffan med myskläderna på, alla bidrag i melodifestivalen har visats och det är pausunderhållning. Telefonen ringer. Det är från jobbet och de undrar om jag kan komma och jobba NU?! Tack, men nej. Dåligt samvete för det. Jag vet att jag, eftersom jag bor så pass långt ifrån, inte är den första de ringer. Men usch för att ge sig ut i kylan, köra de sex milen och sedan jobba hela natten. Fast otroligt dåligt samvete känner jag nu.

L röstade på Erik Saade och var överlycklig att han gick till final. Jag tyckte inte det var så mycket att ha. Sara Vargas låt var lite fin, men ingen schlager. Jag såg en kursare från morskis i publiken.

Imorgon kommer min mamma, mormor och svärföräldrar på lite försenat Valentin-fika. Ska prova Tabascobrownies på dem, det blev ju succé på jobbet.

Inga kommentarer: