söndag 16 januari 2011

Trötter

Den här helgen har jag varit så trött efter att ha jobbat natt. Sov jättebra på fredagen, men jag antar att det inte riktigt räckte för att sova ikapp den förlorade sömnen från dagen innan. Jag har planerat in många nätter framöver så jag hoppas att jag kan få ordning på sömnen. Idag ska jag träna och förhoppningsvis kan jag få lite mer energi av det. Jobbar dag och kväll den här veckan.

Den här våren verkar bli full av aktivitet. Jag ska till Malta med mamma i mars och som det ser ut nu verkar det bli två (!) resor till Ullared, dels med tjejkompisar och dels med arbetskamrater. Sedan hade jag egentligen planerat att åka till Kroatien med arbetskamrater, men jag fick hoppa av eftersom det blev lite tätt inpå Malta-resan. Lite synd, hade sett fram mot att åka till Kroatien.

1 kommentar:

Idun sa...

Hallå!

Vi klara oss!!
Än så länge i alla fall.
Jag får vara kvar till 6:e februari. Sedan kommer jag gå hemma. Känns ju helt sjukt men men så är det.
Ja riktit synd att jag inte fick jobb hos er :(