fredag 16 juli 2010

Värsta bästa semestern!

Bjuder på några bilder från vår semester. Den bästa, ja, kanske någonsin!

En varm dag var vi ute i Arkösund och träffade min mamma. Vi solade, L badade och vi åt glass. Och tittade på alla båtarna förstås.

Sedan har vi varit i Stockholm och sov två nätter på hotell. Jag träffade min kompis J och vi åt gott och fikade. Dagen efter spenderades på Spårvägsmuseet och Leksaksmuseet. Efter det blev det en sightseeingtur med båt med avslut på Gröna Lund. Där åkte vi massor och såg Martin Stenmarck med frun (är de gifta?) Hanna. Min H uppskattade veteranbilarna väldigt mycket och ville åka om och om igen.

H i extas på leksaksmuseet. Tågbana!!!


Svårt att hinna fånga L och M när de åker...

Jag och M var och tittade på Munken in the park. Eller rättare sagt vi såg Magnus Carlson, Dundertåget och Per Persson. Dagen efter var jag och L inne och tittade på Veronica Maggio på samma festival. Riktigt trevligt men såå hett!
Magnus Carlson spelade väldigt soft och skön musik.

Badkrukan H blev en riktig badkille som inte ville komma upp ur vattnet.


Vi fick skörda många jordgubbar i vårt lilla land

Avslutar med en bild på blekfisen, mig själv, som faktiskt blivit brun. För att vara jag menar jag då alltså. Inte riktigt lika vampyrblek längre. Men allt är ju relativt :)

Imorgon ska vi åka ut till Arkösund och fira min mormor som fyller 80år, fast hon fyller först på tisdag. Jag har bakat tårtor som jag hoppas blir bra.

Och på måndag börjar jag alltså att jobba igen, VILL INTE!


Inga kommentarer: