söndag 4 juli 2010

Tur med vädret!

De två första semesterveckorna har verkligen bjudit på underbart väder. Idag har vi varit och badat hela förmiddagen och nu har vi precis kommit hem därifrån. I trädgårn är det alldeles för hett så jag har slängt mig ner i soffan och ligger bara och flämtar. Mat orkar man knappt varken laga eller äta. Helst skulle jag vilja ha en sallad med fetaost och vattenmelon. Kanske skulle passa på att handla nu och svalka sig i mjölkkylen!

Igår åkte vi ut till min mamma i Arkösund och där åt vi lunch och så gick vi och badade. Eller rättare sagt L badade och vi plaskade lite med fötterna. Det kändes väldigt kallt i vattnet där! Idag när vi var vid sjön blev det både ett och två och till och med tre dopp för min del. Till och med H badade massor. Det var knappt att vi fick upp honom ur vattnet idag.

Inga kommentarer: