måndag 22 mars 2010

Problem som ska lösas

Jag är så INTE road av att jobba just nu, vill hellre tänka på tårtor och bakning. Det är ju vissa problem som behöver lösas och det är tur att jag har lite tid på mig. Vart ska man förvara 4 eller 5 tårtor innan leverans? Hur ska man leverera dem? Tänk om brudparet vill ha våningstårta! Det skulle leda till fler problem. Då behöver jag formar av olika storlekar, någon ställning/pinnar och leverans av denna tårta, hur sker det? Blir svettig bara jag tänker på det.

Fast jag har inte fått någon inbjudan till bröllopet än heller. Jag kanske bara ska baka tårtorna? Inbjudan verkar ha kommit bort och det är ju inte så kul. Hoppas att det inte är fler inbjudningar som kommit bort!

Är ledig idag. De ringde just från jobbet och frågade om jag kunde jobba inatt, men jag sa nej. Jag har ju ingen möjlighet att sova idag eftersom barnen är hemma och jag känner mig så trött redan nu. Jag känner alltid att det är jobbigt att säga nej.

I grannens rabatt har det kommit krokusar som faktiskt har slagit ut! Tror jag ska ta en bild på dem sedan. Härligt vårtecken!!!

Inga kommentarer: