söndag 10 januari 2010

Genomförkyld

Försöker att kurera mig med lite vitlökste. Känner mig faktiskt lite bättre. Det har varit en slö helg i och med att jag har varit sjuk. Hade feber på fredagskvällen och hela lördagen vilade jag. Idag har jag i alla fall kommit iväg och handlat.

Imorgon är det dags för skola för Lovisa. Jag är ledig, så jag och Hannes är hemma. Jag får se om jag kan jobba på tisdag, om förkylningen har släppt.

Längtar till värme, satt och tittade på rese-sajter och drömde mig bort. Har ansökt om semester när barnen har sportlov, men då ska vi bara vara hemma. Kanske någon resa senare i vår? Har många semesterdagar sparade så när det här årets dagar lagts på så har jag drygt 52 dagar. Fast eftersom jag jobbar 80% så drar de ju mer än en dag för en dags semester, rättare sagt 1,3 dag.

Inga kommentarer: