fredag 13 november 2009

Logiskt?

Lovisa frågade mig om jag tyckte bebisarna på jobbet var söta och om jag ville ta med mig dem hem. Jag svarade att jag i så fall ville ha en egen bebis, ingen annans bebis. Lovisas svar på det var: "Men då får du gifta dig för då får du en bebis."

Ikväll ska jag gå och se Showboat tillsammans med Å. Det ska bli roligt att hitta på något. Imorgon jobbar jag tyvärr dag. Eller det känns dubbelt, hellre dag än kväll och det är ett extrapass så jag får bra betalt, men jobbigt att gå upp tidigt och behöva jobba en extra lördag. Hehe, aldrig nöjd. Det kommer nog kännas helt okej när lönen kommer.

Har hittat ett tyg på Jofotex som jag MÅSTE köpa för det är tåg på! Det måste jag ju ha och sy något till Hannes. Har inte sytt något på ett tag, utan bara köpt på mig massor av tyger. Det känns som om jag inte har haft tid att sy. Jag har helt enkelt för många fritidsintressen och för lite fritid.

Inga kommentarer: