fredag 6 november 2009

Fortsatt gråkallt

Igår jobbade jag över och kom hem tolv halv ett inatt. Tog ett tag att varva ner och innan jag kunde somna. Idag är jag jättetrött och har ont i kroppen efter gårdagens arbetspass. Ledig idag som tur är, jobbar helgen istället.

När Lovisa var i skolan idag åkte jag och Hannes och handlade lite. Jag bestämde mig för att köpa något gott till fika. Hannes fick en munk vare sig han ville ha eller inte, för han öppnade luckan och stoppade fingret i en munk och slickade sedan på fingret. Så jag var ju tvungen att köpa den! Isch! Resten av tiden innan Lovisa skulle hämtas myste vi i soffan. Men det var på hans villkor för när jag försökte krama honom lite sade han: "Näe, inte gosa mej!"

Igår fick vi korten på Hannes och de blev mycket fina. I år blev båda barnen bra på korten så i år behöver jag inte känna mig tveksam om fotopaketet är värt pengarna för det är det verkligen. Mina barn är verkligen de finaste!!!

Inga kommentarer: