lördag 31 december 2011

Inte magsjuk!

Inte än i alla fall. Men efter att ha jobbat natten till igår sov jag så gott som hela dagen, kröp upp ur sängen vid halv fyra för att göra i ordning mat till Siri och sedan kröp jag till sängs igen och gick inte upp förrän halv sju. Sedan trodde jag att jag inte skulle kunna sova på natten, men det var inga som helst problem. Så något fel kanske det var ändå. Men inte kräksjuk. Tacksam för det!

Ikväll är det nyårsfirande på sedvanligt vis med god mat och efterrätt här hemma. På menyn står:
Indisk gryta med ris
Hemmagjord chokladglass med maränger, vit chokladsås och hallon

Sedan har vi chips, nötter, ost och kex, så hungriga behöver vi inte vara.

Jag har faktiskt tänkt mig att avge ett nyårslöfte och det är att jag ska ta tag i och rensa i källaren. Det är otroligt mycket saker därnere och en massa av dessa behöver vi inte. Så det är något som jag måste ta tag i. Sedan har jag som mål att fortsätta träna och dessutom har jag som mål att springa Tjejmilen under 70min. Sprang på 74 min förra gången så det borde inte vara omöjligt att komma under 70!

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: