fredag 4 november 2011

Kan inte låta bli

att fortsätta servera bilder på vår svarta sötnos. Jag kan tänka mig att det blir en hel del sådana den närmaste tiden. Hur går det då med valpen? Ja, det går bra, men vi fortsätter att torka kissiga golv. Igår blev det bara en gång, men idag har jag redan torkat två gånger plus att M torkat en gång. Hon sover ganska mycket, men när hon är vaken är det full fart. Hon är riktigt matglad och matskålen töms med imponerande hastighet.

Idag får vi besök av J. Jag ska laga lite mat, en vegetarisk lasagne tänkte jag. I helgen jobbar jag igen efter att ha varit ledig hela veckan med barnen (och valpen). Sedan har jag halvdag på onsdag och jobbar fredag natt. Så jag jobbar inte så mycket just nu p.g.a. valpen. Jag och M skiftar lite men det blir mest jag som är ledig med Siri.

Inga kommentarer: