fredag 24 juni 2011

Jag och lite drygt 30 000 till

såg Foo Fighters på Stadion i onsdags. Riktigt bra konsert! Det är 5:e gången jag ser dem live och de blir bara bättre och bättre. Man känner sig lite gammal när man tänker på att det var 11 år sedan jag såg dem för första gången, då i Reading.
På tisdagen var vi med barnen på Gröna Lund och precis när jag hade betalat entrén och åkbanden, öppnade sig himlen och det ösregnade, haglade och åskade. Hm, inte något roligt väder att gå på Grönan i, men det avtog och vi hade väl 2 timmar med uppehåll innan det började igen och vi fick ta och åka hem för H var helt förtvivlad. Vi stannade till på Mc Donalds på vägen hem till J, som vi bodde hos. Barnen var hos mormor på onsdagen när vi såg FF och då hade de visst också ätit på Mc Donalds. Själv föredrar jag MAX (när man får rätt saker vill säga!).

Inga kommentarer: