onsdag 2 juni 2010

Tårta till jobbet

När en förlossning går så fort så att man inte hinner få på sig handskar så ska man bjuda sina arbetskamrater på tårta. En av mina arbetskamrater förlöste utan handskar och beställde två tårtor av mig. Jag fick fria händer och valde att göra denna tårta med en bebis och moderkaka.

Var på examensfest i lördags och det var jätteroligt. Vi fick ingen barnvakt så M fick stanna hemma med barnen. Först kände jag att jag inte hade någon lust att gå själv på festen men efter mycket om och men så tog jag mig iväg. Och det är jag glad för att det var riktigt trevligt.

På lördag kommer min vän J och ska lära mig att virka. Det ska bli roligt om jag nu kan lära mig det.

Jag har nedräkning till semester eller egentligen föräldraledigt. Jag ska ta ut några dagar innan semestern för snart får vi ju inte ta ut dagarna för L längre. Det gäller att passa på.

1 kommentar:

Idun sa...

Ja, jag är verkligen glad att du kom!! Men jag fick ju aldrig höra farbror Barbro. Vi får ta det en annan kväll!!

Kram