torsdag 4 februari 2010

Jag blir så trött...

på denna snö. Visst är det fint med vit snö men att köra bil till jobbet är en pärs. Igår snurrade jag på E4:an och trodde att jag skulle få en lastbil i sidan. Fy f**n! Igår när jag kom hem från jobbet la mig på soffan och småslumrade mellan 5 och 8 då jag gick och la mig och sov gott hela natten. Det kändes som om jag skulle bli sjuk, hade ont i kroppen. Det var väl en reaktion efter sladden med bilen. Två gånger har jag kört av vägen den här vintern och jag som tycker att jag kör försiktigt.

I helgen var jag i Stockholm. På lördagen gick vi på restaurang London Steakhouse och åt gott, sedan gick vi på bio: Snabba Cash. Därefter gick vi till Vampire Lounge och drack en god drink som hette Frozen Passion. Både jag och J hade jobbat på dagen så efter det åkte vi hem och sov. På lördagen gick vi lite i affärer på söder. Och sedan såg vi Depeche Mode. Det var en jättebra konsert fast vi hade urusla platser. Det var mycket trevligt att komma iväg.

Nu i helgen är jag ledig och det ska bli så skönt, men tyvärr har vi ett stort behov av att städa här hemma. Och så är det ju Melodifestivalen!!

Inga kommentarer: