söndag 1 mars 2009

Härlig helg!

Det har varit en riktigt fin helg med härligt väder, vilken tur att jag har varit ledig. Hoppas att vädret kan hålla i sig, nu vill jag inte ha mer snö.

Idag har jag tittat på Vasaloppet och jag tycker att det ser så roligt ut att åka. Jag skulle vilja åka Vasaloppet någon gång. Men jag kan inte åka skidor, äger inte ens ett par... Jag har ju varit inne på att göra en Svensk klassiker, men det var när jag var lite mer tränad, för så där 10år sedan. Jag har ju faktiskt kört Vätternrundan en gång i tiden (10år sedan i år). Är ju inte precis i någon toppform nu för tiden...

Igår var sambon och dottern på bio och såg "Bolt". Den hade tydligen varit bra. Jag och sonen stannade hemma, han är för liten för att sitta still så lång tid. Enda gången han kan sitta still i timtals är när han leker med sin tågbana och kör tåget runt, runt, runt.

1 kommentar:

Idun sa...

Hej.

Jag ska vara på barnkliniken först i 4 veckor sedan ska vi tillbaka till skolan två veckor och sedan ska jag vara på kolmårdens vårdcentral