måndag 2 februari 2009

Vilken härlig dag!

Solen lyser och himlen är blå och ljuset är så härligt. Vi har varit ute och lekt lite, jag och barnen. Det värsta är att det är så fruktansvärt kallt i skuggan.

Jag vågar knappt tro det, men idag känns det bättre med förkylningen. Inte så bra att jag vågar träna ikväll, men mot slutet av veckan kanske jag kan träna något. Jag har ju kört Core-träning trots förkylning för annars får jag så ont i ryggen direkt.

Idag har barnen fått pannkakor, men det blir alltid samma sak när de ska tillagas. Dottern vill vara med och röra och det är ju helt okej. Men då ska ju självklart sonen också vara med och röra och så börjar de bråka, vilket resulterar i att något hamnar på golvet och att barnen illvrålar och gråter. Pust! Och varje gång tänker jag: "aldrig mer pannkakor", men så vill de ju så gärna ha det och så vidare.

1 kommentar:

Idun sa...

Hej..

Vi ska bygga ut huset. Gud vad länge sedan det var vi prata. Hoppas ni mår bra oxå. Kram