lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Älskade barn!

Idag är det en lugn lördag, alla hjärtans dag. Barnen är friska och dottern leker med en kompis. Ute är det kallt, men trots den fina solen har jag inte varit ute än. Ska gå en promenad snart. Kanske. Har så svårt för kyla.

Ikväll blir det Melodifestivalen igen och godisätande. Jag tycker att det är roligt att se på det men det är inte så ofta jag tycker om låtarna. Min dotter tyckte att alla låtarna var bra förra veckan, men bäst tyckte hon att Alcazar var och hon tyckte ju att deras ceriserosa mikrofoner var fina. Själv tyckte jag faktiskt mest om Caroline Af Ugglas, men det verkar jag vara ganska så ensam om bland dem jag har pratat med efteråt. Jag tycker dock inte att det var en melodifestivallåt (om man nu kan säga att det finns såna) och att det är lite jobbigt att se henne på scenen med gesterna, men, men...

1 kommentar:

Idun sa...

Jag tyckte oxå den låten var jätte bra...
Hoppas ni mår bra annars.Vi får ta coh ses snart tycker jag.

Kram