söndag 29 juni 2008

Idag har jag tränat riktigt ordentligt, vilket ju va längesen. Jag tränade Friskis utejympa och sedan cyklade jag hem (drygt en mil). Kroppen blev nog chockad av all plötslig träning. Jag älskar att träna men har mest tränat hemma senaste tiden och då har det inte blivit så mycket konditionsträning utan mest styrka.



När jag kom hem möttes jag av en arg liten kille. Han kan inte prata så mycket och är väl frustrerad över att inte kunna berätta vad han vill. När vi till slut förstår vad det är han vill brukar han klappa händerna för att visa att vi äntligen gissat rätt. Men det är mycket huvudskakningar och gråt från hans sida då vi ofta gissar fel. Det börjar ju komma mer och mer ord och jag tycker att det är så roligt att se hur han utvecklas. Det är roligt att man märker att han förstår så mycket även om han inte kan uttrycka sig.
Stortjejen hade sina utbrott på förmiddagen då hon ville bli buren överallt!!! Trodde ett tag att hon höll på att bli sjuk men när hon sedan lekte med sin kusin var hon hur pigg som helst.
Jag jobbar två veckor till och sedan är det semester. M jobbar tre veckor till innan han har semester. Vi får tre veckor tillsammans i år.

Inga kommentarer: