tisdag 9 april 2013

BVC-besök

Idag kom de på hembesök från BVC och vägde D. Jag ringde i fredags då de ej hört av sig, vilket de skulle göra inom en vecka efter återbesöket på BB. Tydligen hade BVC inte fått min journal. Jaja, som tur är fungerar ju allt bra och D hade ökat fint i vikt.

Jag är lite nyfiken över min egen vikt, har ingen fungerande våg. Viktuppgången under graviditeten slutade på 12 kg, så jag lyckades med mitt mål att inte gå upp över 15 kg. Nu ska jag inte stressa över vikten, men jag är allt lite nyfiken. Har ju börjat med lite längre hundpromenader nu och det tillsammans med amning så ryker det nog några kilon. Men jag åt otroligt mycket onyttigt under påsklovet så just nu kan det nog vara så att det inte är mycket minus på vågen. Kanske lika bra att inte veta!

Inga kommentarer: